sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Makean leivonnaisen resepti vaihto


Kun nyt muuallakin vaihtoja, niin mä kans!! :D Eli ideana olisi lähettää mulle oma lemppari resepti. Ajattelin sen verran rajata, että olisi makea leivonnainen. Niin olis vähän jotain samaa tyyliä kaikki. Mutta tämä vaihto toimisi niin, että niin monta osallistujaa kun tähän tulee, niin jokainen lähettäisi mulle yhtä monta kopiota omasta reseptistään. Sekä samaan kuoreen postimerkillä ja omalla osoitteella varustettu kirjekuori, että voin sitten lähettää kaikkien lemppari reseptin kaikille. Ja kun kaikki ovat omansa mulle lähettänyt, niin mä jaan ne ja lähetän kaikille osallistujille kaikkien reseptit. Oliko hyvin monimutkaisesti selvitetty? :D Saako tästä ohjeesta jotain tolkkua? Paperi saisi olla A4:n kokoinen ja puoliksi taitettu, mutta koristella saa, jos niin haluaa. Kommentoikaa tähän postaukseen, jos joku haluaa mukaan lähteä!! Ja laittakaa sähköpostia tuohon blogiosoitteeseen. Vaikka et omistaisi blogia, niin tähän vaihtoon voi osallistua, mutta kommentoikaa tähän postaukseen, että mä muistan katsoa sähköpostiani. :)

Oikein ihanaa sunnuntaita ihan jokaiselle!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti