maanantai 24. maaliskuuta 2014

Eka kerta haaste

Lämmin kiitos Minttu Mintun mietteet blogiin. <3 Sain haasteen jo kauan sitten, mutta vastaaminen jäänyt näin pitkälle... Nyt päätin tähänkin tarttua!! :)






Eka paras kaveri?
Olin alle kouluikäinen ja vielä ekalla ja tokalla luokalla mun paras kaveri oli Tuija. Olen monesti miettinyt, että mitä hänelle mahtaakaan kuulua. Me muutettiin mun siirryttyä kolmannelle luokalle ja yhteydenpito jäi kokonaan. Ehkä mä vielä joskus hänestä jotain kuulen. Niin mä ainakin toivon! Kolmannesta luokasta asti mun hyvä ystäväni on edelleen mun hyvä ystävä!! <3 Pitkä taival ollaan hänen kanssaan taivallettu. Harvat ystävyyssuhteet säilyvät näin pitkään, ainakaan mulla. Tämä on minun pisin ystävyyssuhteeni ja ensimmäisiä oikeita ystäviä.

Eka puhelin?
Joku iso se oli!! :D En kyllä todellakaan muista, että mikä se olis ollut... Sen jälkeen sainkin Nokialaisen, oliskohan ollut keltainen se ihan eka.

Eka lemmikki?
Meillä on ollut kaloja useampaankin kertaan, kun olin pieni. Ensimmäiset kalat tais olla neontetroja, lehtikaloja ja pohjalla täpläimumonneja. Meniköhän nää nimet nyt oikein...?

Eka pelko?
En kyllä nyt osaa sanoa, että mikä olis ollut mun ensimmäinen pelko... Ehkä muurahaiset. ;)

Eka ihastus?
Kerhossa oli kaksospojat, joihin olin ihastunut. Varmaan aikalailla ensimmäisiä olivat he.

Eka opettaja?
Ekasta kolmannen alkuun oli sama opettaja, Kristiina. Sitten vaihdoin koulua ja mulla oli kolmosesta kutoseen sama opettaja, Sinikka. Eipä mulla ole kummastakaan opettajasta mitään huonoja muistoja! Olivat ihan kivoja molemmat.

Eka pusu?
Tähän en osaa vastata, että kuka olisi ollut ensimmäinen, kun musta tuntuu, että pihan poikien kanssa pussailtua tuli. ;)

Eka kunnon poikaystävä?
Taitaapi olla nykyinen mieheni. Kun en osaa oikein laskea sellaisia lyhyitä "seurusteluita" kunnon suhteiksi.

Eka konsertti?
Jaa-a, mikähän olis ollut ihan eka konsertti... Muistaiskohan joku muu paremmin? Roadia oltiin ainakin moneen kertaan serkkujeni kanssa kuuntelemassa, oliskohan se?

Eka hiustenvärjäys?
Hmm.... Ite laitoin sellaisia kevytsävytteitä, joista ei koskaan oikein edes väriä tullut mun niin mustiin hiuksiin. :D Mutta en muista, että koska olisin ihan ekan värin laittanut. Nykyään en värjää enään ollenkaan hiuksiani ja ovatkin sitten sen värisiä. ;)

Eka lävistys?
Korvikset 15-vuotiaana, muita lävistyksiä ei ole eikä tule ;)

Eka auto?
Talbot, niin mä ainakin muistelisin. Tai sillä mä en vielä itse saanut ajaa, kun ei ollut korttia. Ensimmäinen auto, jota oon ite ajanut, niin oli Ford Scorpio. Aika pian se kyllä vaihtui Opel Astran farmariin.

Eka blogikirjoitus?
Tässä blogissa 17.12.2011, joulublogissa vähän aiemmin. 25.6.2011 on joulublogin ensimmäinen postaus.

Eka asia mitä teet, kun olet kotona?
Riisun kengät, takin ja pesen kädet. Sitten vasta muita juttuja.

Eka nolo juttu?
No en kyllä edes muista... Niitä taitaa olla aika paljonkin.... ;)

Jos joku haluaa tämän haasteen poimia mukaansa, niin saa ihan vapaasti ottaa!! :) En tähänkään haasta ketään. Hauskaa oli miettiä vastauksia näihin!! :D

Aurinkoista maanantaita kaikille!! <3

4 kommenttia:

  1. Kiva kun jaksoit vastailla tähän maraton haasteeseen. :)
    Sulla on sama kuin mulla nuo kaks viimoista vastausta. ;)
    Aurinkoista maanantain jatkoa ja toivottavasti koko viikon on aurinkoista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihan hauska vastailla!! :) Kiitos haasteesta!!
      Mä katoin ihan samaa, että olin vastannut samalla tavalla, kun sinäkin noihin kahteen kysymykseen!! :D
      Toivotaan, että aurinko paistaisi ja lämmittäisi koko viikon!! <3

      Poista
  2. Eka auto, jonka muistan kotoani oli Vauxhall Viva - isä ajeli sillä pitkään. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä jää lapsuudesta kaikenlaisia juttuja mieleen! :) Mukavia muistoja sellaiset!

      Poista