perjantai 26. huhtikuuta 2013

SNY:n huhtikuun paketti

Eilen kun postilaatikossani oli kaksikin ihanaa synttäriyllätystä, niin tänään sain hakea sitten vielä postista näin ihanan paketin!! :) Tuosta langasta vinkattiin, että siitä saisi tehtyä Baktus-huivin (meniköhän nimi oikein...) ja pitihän se heti googlata. Kello on niin paljon, että tänään enään en kyllä millään aloita sitä, vaikka mieleni kovasti tekisikin! ;D Muuten menee nukkuminen tosi myöhään... Huomenna meinaan kyllä kokeilla tuota lankaa!! Väri on niin mun!! Paketissa oli myös aivan ihania korttiaskartelu tarvikkeita. Tuosta kuvasta ei ihan tarkkaa selkoa saa, mutta ihanaa vaaleanpunaista helmiäiskartonkia, sitten vaalean sävyisiä kuviollisia papereita, vaaleanpunaista nauhaa, kirjekuoria, ihana muistivihko, pussillinen merkkareita ja kirje! Siis jälleen kerran aivan ihana paketti!!! <3 Merkkareista juuri tänään yhden ystäväni kanssa puhuttiin ja sanoin, että mä en ole vielä näitä päässyt maistamaan. Olivat lapsuudessani ihan mun lempparikarkkeja (ruutibubbis oli ihan parasta purkkaa ;))!! Salmiakkimerkkarit olivat ihan juuri niin oikean makuisia, kun vaan voi olla. Niitä piti päästä heti maistelemaan!!! <3 Nam!!! :) Meidän toiseksi vanhimmalle annoin yhden maistaa, niin hän sanoi, että tää maistuu jollekin kummalliselle... Sanoin, että en kyllä taida toista kertaa tarjoillakaan sinulle näitä! ;D Olivat kuulemma ihan hyvänmakuisia loppujen lopuksi!! Miehenikin sai kaksi maistaa, mutta tämmöisiä herkkuja en ihan kauheesti muille jaakaan. ;) Nää oli ihan mun omiani!! Noista papereista saa tehtyä aivan ihania kortteja!! Kyllä on sny:ni huomannut, että tykkään tosi paljon tuosta vaaleanpunaisesta. Niin ihania vaaleanpunaisen eri sävyjä on ollut mun jokaisessa paketissa. Ensi kuussa sitten selviää, että kuka mua on ilahduttanut koko kevään!! :) Lämmin kiitos SNY tästäkin paketista ja oikein ihanaa viikonloppua sinulle!! <3

2 kommenttia: