tiistai 23. huhtikuuta 2013

Etukäteis synttärilahja

Mieheni yllätti minut ostamalla minulle synttärilahjaksi Kinuskikissan kirjan!! <3 Tästä kirjasta oon haaveillut jo tosi kauan!!! Oon niin tosi iloinen tästä lahjastani!! <3 Eikä kirja todellakaan tuottanut pettymystä. Aivan ihania reseptejä ja paljon tosi hyviä vinkkejä!! Jossain vaiheessa täytyy joku kakku testata ja toteuttaa. Myös maidottomia ja gluteenittomia vaihtoehtoja siellä oli. Löytyy meidänkin porukalle vaihtoehtoja.
Yksi ystäväni antoi minulle lahjaksi munakellon!! Kerran hänen kanssaan puhelimessa ollessani olin leipomassa ja yht´äkkiä havahduin, että apua paloiko mun paistokseni, ei onneksi kärähtänyt! Silloin ystäväni kysyi, että eikö sinulla ole munakelloa, ei ollut, kun en koskaan muistanut sitä ostaa... Mulla on ollut useampikin munakello, mutta lapset on saanu kaikki rikki. Ja se on sellainen, minkä muistin aina siinä kohtaa kun aloitin leipomaan. Nyt mulla on sitten ihan ikioma!!! :) Heti se jo pääsi käyttöön, kun mustikkapiirakan uuniin laitoin. Ei tartte sitten muistella, että pitäs ottaa jotain uunista pois. Kyllä nyt kelpaa leipoa!! :)
Mukavaa tiistai päivää ihan jokaiselle!!! <3

12 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen kirja ja varmasti herkullisia ohjeita! :)

    Minäkin tarvitsisin munakellon, kun tahdon unohtaa paistokseni ja keitokseni liian pitkäksi aikaa itsekseen - keskittyessäni johonkin muuhun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli tosi kivoja ohjeita! :) Täytyy yrittää joku kerta joku kakku sieltä tehdä.
      Munakello on kyllä tosi hyvä, kun usein jätän uuniin jonkun paistoksen ja lähden tekeen muita juttuja, kuten yläkertaan pyykkejä ripusteleen, niin sitten unohtuu koko juttu. ;)

      Poista
  2. Onpa herkullinen lahja :P Itsekin selailin kirjakaupassa kyseistä kirjaa ennen joulua, kun mietin mitä toivon vanhemmiltani lahjaksi - lopulta äiti olikin päätynyt Hellapoliisin keittokirjaan, sillä en pahemmin tee täytekakkuja :) Munakello on kyllä kätevä - välillä kyllä meinaa unohtua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on kiva lahja!! :) Mä kans kattelin tuossa ennen joulua jo tätä kirjaa ja taisin jo silloin haaveilla siitä, kun ilmestyi. Mutta nyt se on vihdoin mulla! :D
      Varmaan on kyllä kivoja ohjeita tuossa Hellapoliisin kirjassakin.
      Munakello ihan ehdottomasti hyvä! :)

      Poista
  3. Ihanan lahjan olet saanut. <3 Varmasti löytyy käyttöä ja mieskin pääsee hyötymään siintä samalla kun loihdit maanmakoisia herkkuja. :)
    Ihanaa tiistaita teille myös koko poppoolle sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! <3
      Ehkä tästä tosiaan on hyötyä kaikille!! :D Vanhin ei kyllä suostu syödä mitään makeita, mutta kolmelle nuorimmalle kyllä ne maistuu hyvinkin! ;) Joku kerta meillä herkutellaan.
      Ihanaa tiistaita myös teille!! <3

      Poista
  4. Oletko oikeasti vaihtanut face profiilia ettei ole mikään hämy?

    VastaaPoista
  5. Mitenkähän nuo munakellot ei tahdo kestää? Mullakin useampi mennyt rikki ihan normaalis käytös.
    Ihana tuo kirja :) Aika montaa reseptiä olen nettisivuiltaan kokeillut ja hyviä vinkkejä sielläkin on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä samaa olen ihmetellyt, kun moni sitä valittelee! Meidän käytössä mä en ihmettele, jos joku hajoo. ;) Meillä asustaa muutama sellainen, joiden käsissä tuntuu hajoavan vähän kaikenlaista....
      Oon kans netissä käyny lukemassa niitä kaikkia vinkkejä ja reseptejä. :) Ja oon tykästynyt kyllä! Nyt täytyy jo ruveta kokeileenkin, kun on tuo kirjakin.

      Poista
  6. Tuo kirja on ihana, ja miehesi ymmärsi miten hän tulee näitä ihania herkkuja saamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ihana kirja!! :) Kyllähän se näin meni, että tästä lahjasta hyötyy koko porukka!! :D Mutta ihan tosi kiva niin!!
      Oikein ihanaa viikonloppua sinulle!! <3

      Poista